קורס משא ומתן על שכ"ט

אקדמיה

&

פרקטיקה

&

תוצאות

עורכי דין,

 

ברור שהענקת שירותים משפטיים מקצועיים היא הבסיס להצלחה.

זו הסיבה שרוב עורכי הדין משקיעים בעיקר ברכישת ידע משפטי ומקצועי,
בתקווה שהללו יתורגמו להצלחה, מוניטין  ורווחיות של המשרד.

 

 

אם ידע משפטי ומקצועי היו מספיקים להצלחה ולקבלת תמורה הולמת, 
עורכי דין מקצועיים לא היו מפספסים לקוחות מתאימים,
לא היו נאלצים לתרץ בפני לקוחות למה שכה"ט שהם מבקשים הוא נכון וראוי 

ולא היו מתוסכלים מהפער בין הרמה המקצועית שלהם לבין התמורה שהם מקבלים.

 

 

אך האמת היא שעם שימוש חכם ונכון בעקרונות וכלים מעולמות המו"מ, ההשפעה והשכנוע
עורכי דין מקצועיים יכולים לצאת די בקלות
מהמעגל המתסכל של 
שיחות שמתמקדות ב"כמה זה עולה",

לגייס הרבה יותר לקוחות מתאימים, לסגור הסכמי שכ"ט הוגנים וראויים 
ולהרוויח יפה מאד ממקצוע עריכת הדין (כפי שעושים זאת לא מעט עורכי דין); 

 

האתגרים בניהול משא ומתן על שכר טרחה הם אמיתיים; 

עם זאת, ידע נכון וכלים פרקטיים לניהול שיחת המו"מ עם הלקוח הפוטנציאלי 

יכולים לשנות את כל התמונה.

אתם מוזמנים להצטרף לאחד הקורסים הכי חשובים ופרקטיים, 
שפיתחנו במיוחד עבור עורכי דין עצמאיים ומקצועיים מכל התחומים:

"קורס משא ומתן על שכר טרחה"

במהלכו נלמד את הנושאים הבאים:

נושא
1

האתגרים וההצלחה בניהול מו"מ על שכ"ט

  • מה הלקוח באמת מחפש, ומהם האתגרים של עוה"ד בניהול מו"מ על שכר טרחה .
  • למה ואיך הבינה המלאכותית הולכת לשנות את חוקי המשחק ולמה היערכות נכונה וניהול שיחת מו"מ מדויקת תהפוך לחיונית מתמיד כדי לסגור הסכמי שכ"ט ראויים.
  • 3 אבני הדרך להצלחה במשא ומתן על שכר טרחה.

נושא
2

4 שלבי השיחה עם הלקוח שחובה להכיר

  • מתי ולמה הלקוח מתעניין רק ב"כמה זה עולה" ומהי הטעות הנפוצה שגורמת ללקוח לסרב להצעה או לרצות "לחשוב על זה".
  • הדרך להובלת הלקוח להבנת הערך והתועלות של השירות המשפטי עוד לפני נקיבת גובה שכה"ט המבוקש (גם כאשר מדובר בשיחה טלפונית קצרה). 
  • מודל 4 שלבי השיחה, שמבטיח תוצאה אופטימלית בשיחה עם לקוח פוטנציאלי (כולל דרכי פעולה מדויקות לכל שלב ושלב). 
  • דוגמאות מעשיות ליישום המודל. 

נושא
3

המאפיינים והיתרונות של עוה"ד שהלקוח מעריך ומוכן לשלם עבורם

  • 4 מקורות הכוח המקצועיים של עוה"ד, שמשכנעים את הלקוח לסגור עם עוה"ד.
  • איך מתרגמים מקורות כוח מקצועיים של עוה"ד למאפיינים ויתרונות שהלקוח מוכן לשלם עבורם, ומהי הנוסחה המוכחת למכירת שירותים משפטיים במחירים גבוהים מהממוצע.
  • מהן השאלות שעו"ד מקצועי חייב לשאול את הלקוח כבר בתחילת השיחה, והן 3 המטרות החיוניות שעוה"ד משיג באמצעות שאלות אלו. 

נושא
4

ניהול משא ומתן על שכ"ט בתיקים משמעותיים ומורכבים

  • מה עומד מאחורי קבלת ההחלטות של הלקוח בתיקים משמעותיים ו/או מורכבים, ששכר הטרחה בהם נאמד בעשרות אלפי ש"ח ומעלה. 
  • איך עוה"ד יכול בשיחת ניהול המשא ומתן על שכר טרחה לשפר משמעותית את הסיכוי לסגור הסכמי שכר טרחה מעולים בתיקים משמעותיים ו/או מורכבים. 

נושא
5

מאחורי הקלעים של תמחור ותעריפי שכר טרחה

  • תמחור מדויק הנו פרמטר חיוני להצלחה: 4 פרמטרים שבאמצעותם ניתן לדעת האם התמחור מדויק או טעון שינוי.
  • עקרונות יסוד וכלים פרקטיים לקביעת תמחור ותעריפי שכ"ט לשירותים משפטיים.
  • התועלות שיש לעוה"ד מהכנת טבלת שירותים משפטיים ותעריפים של המשרד.

נושא
6

הצעות שכ"ט שזוכות להיענות מרבית: עיתוי, ניסוח ואופן ההצעה

  • מתי ואיך נכון לתת ללקוח הצעת מחיר באופן שמגדיל משמעותית את סיכויי הסגירה.
  • המרכיבים של הצעות והסכמי שכה"ט, שמייצרים תחושת אמון, גורמים ללקוח לסמוך על עוה"ד, ולאשר את ההצעה בקלות. 
  • הדגמה פרקטית לניסוח של הצעת שכר טרחה   – צעד אחר צעד.

נושא
7

תמרורים אדומים: טעויות נפוצות של עו"ד, התנגדויות לקוחות וסימני אזהרה

  • 3 הפרקטיקות השגויות למתן הצעת מחיר, שגורמות ללקוח לומר "יקר לי" או לוותר על השירותים המשפטיים שלכם.
  • איך אפשר למנוע או להפחית התנגדויות באופן משמעותי מלכתחילה.
  • התמודדות מיטבית עם היסוסים והתלבטויות  מצד הלקוח.
  • מיקוח על מחיר – האם בכלל לאפשר אותו במו"מ על שכר טרחה, ואם כן – מהי הדרך לנהל מיקוח אמין ומקצועי, שמוביל לסגירה מעולה. 

נושא
8

המפתח לסגירה שמקדמת הצלחה וחיזוק המוניטין

  • תיאום ציפיות וסגירה נכונה שמקדמת הצלחה של הטיפול המשפטי.
  • איך הופכים לקוח פוטנציאלי ללקוח מרוצה, שהופך ללקוח קבוע/חוזר, וגם ממליץ עליכם לאחרים.
  • היערכות פרקטית לקראת העלאה הדרגתית של תעריפי שכר הטרחה במשרד.
  • סיכום.

כל מפגש יכלול מספר נושאים 
 יתכנו שינויים בסדר לימוד הנושאים בהתאם לשיקול דעת המרצים

למי הקורס מתאים?

עורכי דין שרוצים להפסיק לפספס לקוחות רלוונטים ולהפסיק להתפשר על שכ"ט רק כדי לרצות את הלקוח

עורכי דין שמכירים בחשיבות
של ניהול מו"מ מיטבי על שכ"ט
להצלחה בשוק מוצף ותחרותי

עורכי דין שמעונינים להתקדם לניהול תיקים איכותיים ורווחיים יותר
ולהגדיל את שורת הרווח במשרד

הקורס מעניק ידע, מתודה וכלים שייאפשרו לכם

7
הבנה
הבנה של עקרונות ההשפעה והשכנוע הכי רלוונטיים
על מנת לזקק את התכנים והמסרים הכי חשובים לשיחה עם הלקוח הפוטנציאלי, ולדעת איך לשלב אותם באופן אלגנטי ומקצועי בתוך השיחה עם הלקוח.
1
הבנה
5
הכנה
הכנה של תעריפי והצעות שכ"ט לשירותים המשפטיים שלכם
הכללים לתמחור נכון ולניסוח הצעות שכר טרחה, יסייעו לכם לגבש תעריפים מתאימים לשירותים המשפטיים שלכם ולהכנת נוסחים של הצעות שכ"ט שזוכות להיענות מירבית של הלקוח.
2
הכנה
6
הובלה
הובלה של השיחה עם הלקוח הפוטנציאלי
באמצעות מודל 4 שלבי השיחה שנלמד, תוכלו לנהל השיחה בביטחון ולהוביל אותה באופן שהלקוח יוכל להעריך את המקצועיות והכדאיות של השירותים המשפטיים שלכם מיד בתחילת השיחה ועוד לפני קבלת הצעת המחיר.
3
הובלה
3
סגירה
סגירה של הסכמי שכ"ט מעולים ומינוף השיווק
עיתוי ואופן הגשה נכון של הצעות שכה"ט שלכם ביחד עם תיאום ציפיות נכון עם הלקוח ייאפשרו לכם לא רק לסגור הסכמי שכ"ט מעולים, אלא גם לשמור על שביעות רצון הלקוחות ולהפוך אותם ללקוחות חוזרים ו/או ממליצים.
4
סגירה

מה יצא לכם מיישום של הידע והכלים בקורס?

עלייה באחוז הסגירות

פחות פספוסים של תיקים מתאימים ועלייה באחוז הסגירות מול לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים שפונים אליכם

שיפור בגובה שכה"ט

שיפור בגובה שכה"ט ובתנאי הסכמי שכה"ט שיאפשרו לכם ניהול תיקים
מקצועי, איכותי ורווחי יותר לאורך זמן

חיזוק השיווק מפה לאוזן

תמחור ותיאום ציפיות שיתרמו לשביעות רצון הלקוחות, ויהפכו את גיוס הלקוחות והתיקים הבאים שלכם לקל ופשוט יותר

מה עוד כדאי לדעת?

תקציר ומפת דרכים

בסיום הקורס וכדי שהחומר שנלמד ירוכז בתמצית למסמך נוח ומרוכז שניתן לשלוף בקלות, יוענק למשתתפים תקציר שיהווה מפת דרכים ליישום קל ונוח של החומר הנלמד.

קורס פרונטלי עם כיבוד מפנק

הקורס יתקיים באופן פרונטלי באולם הרצאות (מרחב מוגן) במגדל עזריאלי שרונה בת"א,
ויכלול כיבוד מפנק וארוחת צהריים קלה (חלבית וכשרה).

פיספסתם מפגש?

לא כדאי לפספס אף מפגש, אבל אם בכל זאת פיספסתם מפגש, תוכלו לקבל קישור אישי לצפייה בצילום של ההרצאות שהיו במפגש שפיספסתם.

יש לכם שאלה?

בסיום כל אחד ממפגשי הקורס,
יוקצה זמן ייעודי למענה לשאלות של המשתתפים בנוגע לתכני הקורס שנלמדו.

נעים להכיר!

עו"ד רות אלדן אורנשטיין

עו"ד פעילה מזה למעלה מ- 25 שנה, נוטריון, בוררת, מגשרת והבעלים של משרד עורכי דין העוסק בתחום הנדל"ן, מיסוי הנדל"ן, דיני משפחה והעברה בין דורית.
בוגרת תואר ראשון במשפטים של הפקולטה למשפטים באונ' העברית.

במקביל לעיסוקה בתחום עריכת הדין, עוה"ד רות אלדן אורנשטיין ייסדה בשנת 2012 את מרכז אור לגישור ולניהול מו"מ אסטרטגי, והינה גם היזמית והמקימה של בית הספר למו"מ בשיתוף עם ד"ר חגי אורנשטיין.


בעלת ניסיון רב ופרקטיקה עשירה בניהול מו"מ. אחראית ליצירת וכתיבת התכנים בקורסים בשיתוף עם ד"ר חגי אורנשטיין והתאמתם לפרקטיקה בפועל. 

ד"ר חגי אורנשטיין

חוקר, יועץ ומרצה בתחומי ניהול, משא ומתן, מדעי ההתנהגות ושפת גוף במגוון מסגרות, בהן מסגרות אקדמיות ומסגרות פרטיות.

חבר לשעבר בסגל המכללה האקדמית תל חי – ראש אשכול ניהול בחוג לכלכלה וניהול. בעל תואר שלישי בהתנהגות ארגונית מטעם אונ' תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים מטעם האונ' העברית.


במקביל לעיסוקיו השונים, משמש מנהל-שותף של מרכז אור לגישור ולניהול מו"מ אסטרטגי. אחראי למחקר, לבניית המתודולוגיה והתכנים בקורסים בשיתוף עם עוה"ד רות אלדן אורנשטיין והתאמתם לרמה אקדמית.

הייחודיות של הקורס שלנו

קורס ייעודי לעורכי דין

ניתוחי אירוע ודוגמאות
מעולם עורכי הדין
כדי להבין וליישם בקלות

היכרות עם הפרקטיקה


ועם האתגרים האמיתיים
איתם מתמודדים עורכי הדין בשוק תחרותי ומוצף

תכלס' ליישום מיידי במשרד

דרכי פעולה, תבניות,
צ'ק ליסטים ונוסחים
להטמעה ושימוש נוחים

הקורס הזה, כמו יתר הקורסים בבית הספר, הוא פרי פיתוח
משותף וייחודי שלנו (בנוסף לארבעת הילדים שלנו). 

 

 

בקורסי המו"מ שהעברנו לעורכי דין ומהפניות שקיבלנו בהמשך הדרך,
התברר עד כמה רב הביקוש לקורס ייעודי לעורכי דין

בנושא ניהול משא ומתן על שכ"ט, 

וזו הפעם הראשונה שאנחנו מרימים את הכפפה
ומציעים קורס ספציפי, מקיף וייחודי לעורכי דין, 

שמתמקד במו"מ על שכר טרחה עבור מתן שירותים משפטיים. 

טעימה ממה שאמרו עלינו

" יכולת ניהול המו"מ שלי השתפרה פלאים. 
החזרתי את ההשקעה כבר במהלך החודש הראשון של הקורס"

רות וחגי שלום,

ברצוני להודות לכם על קורס מדהים וחוויה מיוחדת שעברתי אתכם במהלך קורס ניהול משא ומתן ושפת גוף.
ללא ספק יכולת ניהול המו"מ שלי השתפרה פלאים. החזרתי את ההשקעה כבר במהלך החודש הראשון של הקורס כאשר ניהלתי מו"מ ביני ובין השותף שלי לעסקים בדרך שלימדתם אותי בקורס.
טרם הגעתי לקורס חשבתי שאני מנהלת מו"מ מעולה ויש מקצה שיפורים קטן שעלי לבצע. לאחר שיעור אחד בקורס הבנתי שיש לי הרבה מאוד מה ללמוד.
יישום הנלמד בקורס גרם לי להיות ליטיגטורית יותר טובה בבית משפט, לנהל מו"מ עם הלקוחות שלי באופן שגורם לי לסגור יותר תיקים וזיהוי מצבו של כל בן אדם שנמצא עימי בחדר על ידי ניתוח שפת הגוף שלו.
ממליצה לכל אחד לעבור את הקורס הזה. תודה על הכל.

עו"ד אלישבע שאר ישוב

עו"ד ניר בחרי

" הבנתי שמו"מ הנו חלק מרכזי ובלתי נפרד מחיינו, שמלווה אותנו על כל צעד ושעל, וכפועל יוצא מכך, נתתם לי במסגרת הקורס כלים לחיים"

לד"ר חגי אורנשטיין ולעו"ד רות אלדן אורנשטיין היקרים,

רציתי להביע את תודתי העמוקה על הקורס המקיף שבו השתתפתי בהנחייתכם "משא ומתן ושפת גוף במשא ומתן". הקורס המפורט ועם זאת הממצה, העניק לי הבנה מסודרת ומובנית של הליך המו"מ, שנראה לי קודם לכן אינטואיטיבי מאד.
רכשתי הבנה בניתוח נקודות החוזקה והחולשה של כל מו"מ, וכיצד לרתום זאת לטובת לקוחותיי, למדתי בצורה שיטתית מהם שלבי המשא ומתן, וכיצד עלי לנהל אותם בצורה נכונה ומיטבית.
בעיקר הבנתי שמשא ומתן הוא חלק מרכזי ובלתי נפרד מחיינו, שמלווה אותנו על כל צעד ושעל, וכפועל יוצא מכך, נתתם לי במסגרת הקורס כלים לחיים.
השילוב יוצא הדופן ביניכם כמרצים עזר לי להבין גם את הצד התאורטי של הנושא, וגם את הצד הפרקטי.
אני ממליץ בחום על הקורס המקיף והחשוב הזה!

עו"ד ליאורה מור שובלי

" נדהמתי איזה קסם יכול לחולל שימוש בכלים שלמדתי בקורס. המנחים עושים את הקורס!!"

הקורס פתח לי עולם חדש ומרתק שלא היה מוכר לי.

הוא עשוי היטב, דידקטי, מובן, דוגמאות טובות שממחישות את הדברים. החומר הוגש מהודק ברמה גבוהה.
משתמשת בידע ובכלים ביומיום, גם לעבודה וגם לחיים. נדהמתי איזה קסם יכול לחולל שימוש בכלים שלמדתי בקורס. המנחים עושים את הקורס!! הניסיון הרב שלהם בא לידי ביטוי בניהול הקורס, שהיה מהנה ונעים מהבחינה האישית, וזאת מעבר לידע הפרקטי שהועבר בו. הייתי רוצה עוד קורס כזה. נהניתי מכל רגע. 

העשיר אותי בהמון ידע (לדעתי אף יותר ממה שאני מעריכה).

תשובות לשאלות שאולי עניינו גם אתכם

ניהול משא ומתן על שכר טרחה הנו מיומנות חיונית המאפשרת לך למקסם את ההכנסות והרווחים, תוך שמירה על המקצועיות שלך ועל שביעות רצון הלקוח.

מדובר במיומנות שניתן לשפר ולשכלל באופן מתמיד באמצעות רכישת ידע, עקרונות וכלים פרקטיים מעולם המו"מ, ההשפעה והשכנוע.

המיומנות מסייעת בין היתר:

  • לגלות מה הלקוח מחפש, ואיך הוא רואה את הדברים מנקודת המבט שלו
  • להוביל שיחה באופן שיאפשר לך לשלוט בשיחה, תוך הצגה של מקורות הכוח שלך כעו"ד ושל הערך של השירותים שהנך מעניק בצורה משכנעת עוד לפני שנתת ללקוח הצעת המחיר
  • להעביר לכל אורך השיחה מסרים חכמים ואלגנטיים, שגורמים ללקוח להעריך אותך ולרצות לשכור את השירותים המשפטים דווקא ממך
  • להכיר את סוגי התמחור השונים, ולתמחר באופן הוגן שמתאים לשני הצדדים
  • לנסח ולתת הצעות שעונות לצרכים של הלקוח וזוכות להיענות חיובית
  • להתמודד באופן מיטבי עם החששות וההתלבטויות של הלקוח (ככל שעדיין קיימים)
  • לסגור עסקאות שמאפשרות ניהול תיק איכותי ורווחי
  • ליצור ולבסס מערכת יחסים מקצועית ואמינה עם הלקוח הנדרשת לניהול תיק באופן מקצועי, ולמנוע סיבוכים משפטיים ו/או אתיים מול הלקוח
  • להכין תוכנית פעולה שתאפשר לך להעלות את תעריפי שכר הטרחה באופן הוגן, מושכל והדרגתי
  • לבנות תשתית איכותית של גיוס ושימור לקוחות, שתומכת בחיזוק המוניטין ומאפשרת הצלחה לטווח ארוך

כן, הקורס מתאים לעורכי דין מכל התחומים.

כל תחום משפטי דורש מיומנויות ניהול שכר טרחה מול לקוחות פוטנציאליים, והקורס מעניק כלים רלוונטיים, שמתאימים לכל ההתמחויות המשפטיות.

הקורס מלווה בדוגמאות מתחומי עיסוק שונים, אולם הדוגמאות שניתנות בקורס הנן לצורך המחשה בלבד, והמשתתפים בקורס מוזמנים להתאים את תכני הקורס לתחומי העיסוק הספציפיים שלהם.

הקורס לא מתאים לעורכי לא מקצועיים בתחומם, שמחפשים קיצורי דרך שאינם משרתים את טובת הלקוח ו/או לעורכי דין שאינם רואים חשיבות מיוחדת להקפדה על כללי האתיקה ו/או לשמירה על יחסי אמון עם הלקוח.

בהחלט. הקורס הוא מעשי באופיו, ובמהלכו המשתתפים יקבלו כלים מעשיים, תבניות ותסריטים לניהול משא ומתן בצורה אפקטיבית, בנוסף לניתוח אירועים ותרגילים ליישום פרקטי.

מאחר וגם עולם המו"מ וגם עולם המכירות עוסקים בפיצוח ההתנהגות אנושית במטרה להגיע להסכמות, ובהבנת עקרונות השפעה השכנוע וקבלת ההחלטות של לקוחות פוטנציאליים – הקורס כולל גם ידע וכלים מעולם המכירות.

עם זאת, הקורס נותן פרספקטיבה שונה ואחרת מהמקובל בקורסי המכירות המוענקים לקהל הרחב, שכן, הוא מעניק  הבנה עמוקה של אופן קבלת ההחלטות של הלקוח המחפש לשכור שירותים משפטיים וכלים  פרקטיים ומדויקים יותר עבור עורכי הדין, ולכן הוא מומלץ גם למי שהשתתפו בעבר בקורסי מכירות שלא התמקדו ספציפית במכירת שירותים משפטיים.

הקורס נבנה בהסתמך על כלים ומיומנויות מעולם המו"מ, ההשפעה והשכנוע, שמבוססים על אסטרטגיית המשיכה PULL של הלקוח;

וזאת בשונה מאסטרטגיית הדחיפה PUSH , ומתאים במיוחד לעורכי דין, שזקוקים לכלים אלגנטיים ועדינים יותר להשגת מטרותיהם במו"מ, תוך שמירה על המכובדות המקצועית וכללי האתיקה המחייבים.

אם מפאת מחויבות אחרות אין לך אפשרות להשתתף במפגש כלשהו של הקורס, ניתן לבקש ולקבל קישור לצפייה בשיעורים הפרונטליים, שהועברו במפגש שפספסת (הצפייה אישית ומוגבלת למספר ימים בלבד).

אם אין לך אפשרות להקדיש זמן להגעה ו/או לצפייה בכל המפגשים וליישום של התכנים בפועל – יתכן והקורס אינו מתאים לך, שכן לא ניתן לקבל את התועלות הרבות שכולל הקורס מבלי ללמוד וליישם את התכנים בפועל.

זה תלוי בך.

השתדלנו מאד לרכז בתוך 3 מפגשים את הכלים הפרקטיים והחשובים להצלחה במשא ומתן על שכר טרחה, והוספנו גם תבניות ומשימות לתרגול אישי, שיסייעו לך להטמיע את התכנים אצלך במשרד.

עכשיו זה כבר תלוי ברצון שלך להקדיש זמן להטמעה של התכנים שנלמדו, וליישום פרקטי שלהם אצלך במשרד.

  • במקרה שמשתתף יהיה מעוניין מכל סיבה שהיא בהפסקת השתתפות בקורס לאחר שהשתתף באופן מלא במפגש הראשון, הוא יהיה רשאי  לעשות כן באמצעות משלוח הודעה במועד שבין שעת סיום המפגש הראשון ועד סיום יום המפגש (היינו עד לשעה 24:00 ביום המפגש הראשון של הקורס), ויוחזר לו החלק היחסי בגין המפגשים שטרם השתתף בהם ביחס לעלות הקורס כולו.


ועוד קצת ממה שאמרו עלינו

"מכל מפגש הפקתי את המיטב עם ידע וכלים יישומים"

חגי ורות,

קורס המשא ומתן שהעברתם היה מעולה.

הקורס העניק לי חשיבה נכונה של מו"מ ביחד עם טכניקות כיצד לגשת ולהצליח במו"מ.

קיבלתי כלים יישומיים כיצד להתמודד עם קשיים במו"מ, איך לענות נכון, כלים לניהול נכון של המו"מ, תחבולות ודרכי פעולה.

מכל מפגש הפקתי את המיטב עם ידע וכלים יישומים למהלכי מו"מ בכלל, וכעורך דין בפרט.

התפקוד שלכם כמרצים היה מעולה ומפרה. הייתם נפלאים.

עו"ד אברהם ורבנר

" קורס מעניין ומהנה מאד, ממליץ בחום על השתתפות בקורס"

חגי ורות היקרים, אבקש להודות לכם על הקורס המקצועי והנעים בהנחייתכם בנושא ניהול מו"מ ושפת גוף. הקורס העניק לי כלים לחיזוק תכונת הסבלנות במו"מ, לניהול ההצעות בסדר נכון, בתבונה ובתשומת לב, תוך אפיון הצד השני. כמו כן, בזכות הקורס נהייתי יותר מודע לשפת הגוף של האנשים בכלל ובמו"מ בפרט. 

הייתם מאד מקצועיים, מסורים וקשובים למשתתפים וכמובן גם נחמדים מאד. קורס מעניין ומהנה מאד, ממליץ בחום על השתתפות בקורס.

עו"ד ורו"ח אמיל בן עטר

" זה אחד הקורסים הכי פרקטיים ומשתלמים
שאי פעם השתתפתי בהם"

הי רות, ראשית לכל – תודה רבה על קורס מהנה ומשמעותי ביותר, מלא תוכן ומעשיר. 
זה אחד הקורסים הכי פרקטיים ומשתלמים שאי פעם השתתפתי בהם. הערך והתועלת המשמעותיים ביותר שאני קיבלתי- הבנת החשיבות שבהשקעה ובחשיבה מוקדמת והכנה מדוקדקת של כל שלבי המו"מ – החל מהפתיחה, דיון, הצעות וכו'. אני מיד יישמתי את הנושא של ניתוח החוזקות והחולשות שלי ושל הצד השני וכיצד להתגבר/לעקוף את החולשות וכיצד להשתמש בחוזקות שלי. 
המנחים היו נהדרים. גם כצוות וגם כל אחד בפני עצמו. שיתוף הפעולה בין שני המרצים היה מפרה והדינמיקה ביניהם הייתה טובה והשרתה אוירה טובה. ממליצה בחום לקולגות ולחברים. כולנו בתחום עוסקים במשא ומתן ויש המון מה להיתרם ולהחכים מהקורס. תודה ויישר כח לך ולחגי.

עו"ד שלי שרמן

" רק במהלך המפגשים הבנתי כמה ניהול מו"מ אינטאוטיבי זה גישוש באפילה"

הקורס שילב, במשקלים הנכונים והמדויקים, ידע תיאורטי (כזה שלא פופולארי בספרות מקצועית בנושא, אלא מדויק להפליא לעולם התוכן של עורכי הדין הן מבחינת התכנים והתמודדויות של עורכי דין והן ברובד העמוק יותר של מהות המו"מ והצורך לנהלו נכון) עם יישום ברמה הפרקטית על ידי סימולציות, ניתוחן ומשובים אישיים. 

הכלים והמיומנויות שרכשתי מאפשרים לי לנהל טוב יותר לא רק משאים ומתנים ספציפיים, אלא גם איך לנהל מערכות יחסים מקצועיות ואחרות נכון וטוב יותר, והם שימושיים  הרבה מעבר למשרד.  

קיבלנו בקורס שיטתיות ותרשים זרימה מדויק "שעשה לי סדר" בנושא שלבי המו"מ בדגש על החלק של ההכנה למו"מ – החלק המקדמי שהינו קריטי לתהליך מו"מ מוצלח. רק במהלך המפגשים הבנתי כמה ניהול משא ומתן אינטואיטיבי זה גישוש באפילה ועד כמה פעולות ותגובות, שאין מאחוריהן הכנה והבנה אמיתית של התהליך, מחבלות במו"מ ופוגעות בתוצאות שאפשר להשיג. 

המרצים שהביאו את הידע הכי עדכני, חדשני, בדוק ומוכח וכזה שזוקק ברמה הכי רלוונטית אלינו עורכי הדין, העבירו את החומר בצורה הטובה ביותר ובמסירות אישית לתת את ה200% מהידע והניסיון שלהם עבורנו. 

ממליצה בחום על הקורס לעורכי דין, שרוצים לרכוש את אחת המיומנויות החשובות ביותר לכל אדם ובוודאי לעורכי דין. 

עו"ד שירה אביטל

" הקורס מעניק כלים למעבר מניהול מו"מ
אינטואיטיבי למקצועי"

קורס מוצלח, אפקטיבי ויעיל, שמועבר בטוב טעם ע"י חגי ורות. 
הקורס מעניק כלים למעבר מניהול מו"מ אינטואיטיבי למקצועי, הבנה של הכלים בהם עשיתי שימוש עד היום ומשמעותם, והכרת כלים חדשים. הקורס מקיף ויורד לדקויות כולל הסברים מפורטים, והכי חשוב שאפשר להתחיל ליישם מיד לאחר המפגש הראשון. 
התפקוד של המרצים מעולה. רות וחגי ממש משלימים האחת את השני. רות מורידה לעולם היישומי את מה שחגי מציג אקדמית.

עו"ד אברהם אייזנבך

פרטים והרשמה

כמה זה עולה  ואיך נרשמים?

2,400 ש"ח + מע"מ בלבד
(ניתן לחלק לעד 3 תשלומים)

לנרשמים בהרשמה מוקדמת עד לתאריך ….

מספר המקומות בקורס מוגבל!

להצטרפות לקורס
יש למלא את הפרטים ולהמשיך לתשלום מאובטח

איך ומתי מתקיים הקורס?

איפה?

הקורס יתקיים באולם הרצאות 

(מרחב מוגן) במגדל עזריאלי שרונה (בסמוך לתחנת רכבת השלום), 

בדרך מנחם בגין 121 בת"א. 

מתי?

3 מפגשים , בימי חמישי

בין השעות 9:30 – 14:30

(כולל הפסקות וארוחת צהריים)

סה"כ  כ- 12 שעות לימוד

בתאריכים

11

22

33

באולם הרצאות (מרחב מוגן)
במגדל שרונה עזריאלי תל-אביב

דרך מנחם בגין 121 , תל אביב
בסמוך לתחנת רכבת השלום – עזריאלי. 

חניה בתשלום בחניון המגדל. 

זו הזדמנות הכי טובה שלך כעו"ד

ללמוד לנהל מו"מ חכם ואלגנטי על שכר טרחה

ולתרגם מקצועיות לרווחים והצלחה!

למעבר לעמוד תשלום מאובטח והרשמה לקורס, הזינו את הפרטים

למעבר לעמוד תשלום מאובטח והרשמה לקורס, הזינו את הפרטים